Jsem vývojář mobilních i standalone aplikací se specializací na AR, VR a hry. Pracuji v enginu Unity a díky své předchozí profesionální praxi v oblasti 3D modelování mám k vizuální stránce vývoje blízko.

Mám za sebou řadu projektů a letité zkušenosti. Do světa vývoje aplikací jsem poprvé nahlédl ve firmě COMTESYS, spol. s r.o. V roce 2012 jsem spoluzaložil společnost Vectoro s.r.o., kde jsme patřili k prvním průkopníkům AR aplikací v Česku. Po několika letech jsem se vydal novým směrem a spoluzaložil firmu VRCOT s.r.o., kde působím dodnes.

Vývoji VR a her se však věnuji celou dobu i samostatně – je to nejen moje práce, ale hlavně vášeň.

Interaktivní hra Archa Noemova

Pro Národní Muzeum v Praze jsme pro stálou expozici Archa Noemová připraivli stejnojemnnou interaktivní hru do dětského koutku. Hráč, v tomto případě dětský návštěvník, se na chvíli stane Noem, a jeho úkolem se stane záchrana přeživších zvířat z potápějících se kontinentů. Cestou se musí s Archou vyhýbat překážkám a zvířata zachránit dřív, než se utopí ve vodě.

Vývoj mobilních aplikací

Ve Vectoro s.r.o. vyvíjíme mobilní aplikace především zaměřené na rozšířenou realitu...

© Ondřej Vališ 2016. All rights reserved.